الجمعة، 2 أبريل 2010

احلى كلااااااااااااام


رجعت عشان بحبك خوفت لتضيع من ايديا لا قلبى نسيك فى ليله وماغيبتش عن عنيه

سامحنى بعدت عنك غصب عنى كنت جارحه وجيتلك ياحبيبى وياريت تقدر تسامح

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه


انا عايزة اقولك احلى كلااااااااام فى عنيه حب واحلى غراااااااااام قرب تعالى حبيبى خلااااااااااااص جنبك انا

فرحه عنيه فى وقت لقااااااااااااااك احساسى بس ان انا وياااااااااااااك لا مستحيل ياحبيبى يضيع حبناااااااااااااا



جيتلك مشتقالك ومعاك عشان تبقى ليا ومفيش ياحبيبى دنيا غير وانت قصاد عنيه

لقيتك جواه قلبى مانت اللى فى قلبى حبه دا صعب حد يقدر يضيع حد حابه



اااااااااااااااه انا عايزة اقولك احلى كلاااااااااااااااااااااااااااام

قرب تعالى حبيبى خلااااااااااااص جنبك انااااااااااااااااااااااا

فرحه عنيه فى وقت لقاك اااااااااااه وانا وياااااااااااااااااااااااااك

لا مستحيل يا حبيبى..............................



اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

انا عايزة اقولك احلى كلاااااااااااااااااااام فى عنيه حب واحلى غراااااااااااااام

قرب تعالى حبيبى خلاص جنبك انا

فرحه عنيه فى وقت لقاك احساسى بس ان انا وياااااااااااااااااااااااااااااك


اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه

عايزة اقولك احلى كلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق