السبت، 3 أبريل 2010

انا لو اذيته !!


انا لو اذيته كان عملى زيادة عن كدا ايه ؟؟

بالعكس عمرى ماخدت منه نص اللى انا بديه


كان عايز ايه يموتنى يعنى يرتاح وانا مجروح

دا ماشفش غير حنيه منى ماشفش غير الخير


وانا لو قتلوا حد اسهل من كدا بكتير

خايف ليعرف قيمه اللى فى ايدوا لما يروح......


عموما يلا مش فارقه ومش خسران عشان اعرف دا دلوقتى انا الكسبااااااااااان

دا من بدرى يريحنى وانا بنساه ومش يمكن لو انا كملت اعيش ندماااااااااان


لو غلطه منى مين يقولى طب غلط فى ايه طبيعى لما تحب حد

تكون مأمن ليه قصر الكلام هيفيد بأيه خلاص كلامى عليك....


زمانو رتب كل حاجه وعاش حياتو خلااااااااااص...

مش فارقه عندو اى عشرة بنا ولا احساااااااااس...

وانا مش هوقف يوم حياتى الدنيا مليانه نااااااااس...

عموما يلا مش فارقه ومش خسران عشان اعرف انا دلوقتى انا الكسباااااااااااان

دا من بدرى يريحنى وانا بنساه ومش يمكن لو انا كملت اعيش ندماااااااااااان

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق